Gordijnrails bezorgen of afhalen
Vragen over het bezorgen van je gordijnrail of roede? Dit beantwoorden wij graag! Wij bezorgen lange én gebogen gordijnrails, stevig verpakt en volgens afspraak, tot wel 7 meter uit 1 stuk! Je rail wordt bezorgd door een vervoerder die gespecialiseerd is in lange producten. Ook heb je bij ons keuze uit verschillende bezorgdagen en tijden. Zo kun je je rail laten bezorgen op het moment dat het voor jou het beste uitkomt!
Belangrijk: Losse onderdelen zoals glijders en steunen worden bezorgd met PostNL.
Tip: Wees voorbereid en bestel op tijd!
Zo kun je met een gerust hart op de gewenste dag klussen
Voordelen van onze bezorgservice
+ Tot 7 meter uit 1 stuk geleverd
+ Gratis bezorging (v.a. €89) waar en wanneer het jou uitkomt
+ Exact volgens afspraak
+ Stevig verpakt
Meest gestelde vragen over...
- Bezorgtijden
(Wil je de rail in de avond laten bezorgen? Neem dan contact op met onze klantenservice.)
Of je kunt de rail ophalen in de aangesloten showrooms: Hazelbag Woningstoffering (Hellevoetsluis).
Bestel je een Goelst, Forest of Budgetline rail? Dan kun je óók de gordijnrail ophalen in Ede (Goelst) en (Forest/Budgetline) Vlaardingen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Het kan gebeuren dat je de bezorger net mist. De bezorger laat dan een niet-thuis-kaart achter. Je kunt direct een nieuwe bezorgafspraak maken of je bestelling wordt gelijk de volgende dag bezorgd.
Je kunt altijd met ons contact opnemen om een nieuwe/andere bezorgafspraak te maken.
Zodra wij jouw bestelling netjes hebben overgedragen, ontvang je van ons een Track & Trace link. Via deze link lees je altijd de meest up-to-date informatie over je bezorgmoment.
Is je bestelling vertraagd? Dat is natuurlijk vervelend. Maar geen zorgen, hoor! Vertraagde pakketten worden namelijk binnen 3 dagen vaak alsnog bezorgd. Heb je na 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag nog niets ontvangen? Neem dan via de mail contact op met de klantenservice. We gaan gelijk voor je aan de slag.
- Bezorgkosten
- Bezorging tot de deur en verpakking
Wens je een bezorging tot over de drempel? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb je toch schade aan rail? Geen zorgen, wij lossen dit zo snel mogelijk voor je op!
- Bestelling in ontvangst nemen
Je ontvangt op de dag van bezorging de naam van de bezorger en Track en Trace informatie (uiterlijk voor 10.00 uur ’s ochtends), waarmee je o.a. kunt zien in welk tijdvak uw rail wordt bezorgd. Tijdvakken worden altijd aangegeven van 2 uur. Bijvoorbeeld tussen 13.00 uur en 15.00 uur. Zo hoef je niet een gehele dag vrij te nemen van je werk.
- De beste service
97% beveelt ons aan
- Altijd goed advies
Ook bij technische vragen
- Snelle bezorging
Wanneer het jou uitkomt
- Veilige betaling
Achteraf betalen mogelijk
- 100% zekerheid
Door het Q-Shops keurmerk